KPT: Úgy gondolom, mindenképpen pozitív volt a teszt. Harminc versenyző közül a 16. időt futottam és mindkét csapat elégedett volt velem, akikkel eddig GP3-as autót tesztelhettem.
Mennyiben más egy GP3-as versenyautó, mint a Formula Renault-kocsik?
KPT: Minden tekintetben egy lépcsőfokkal nagyobb. A motor itt is, ott is kétliteres, de a GP3-ban 280 lóerő társul hozzá, illetve sokkal szélesebbek a kerekek. Sokkal nagyobb az autó súlya a Formula Renault-hoz képest. Ráadásul több gomb van a kormányon, ezen felül a kuplungot működtető kar is itt található.
Új menedzsered mennyiben tudja segíteni az előrelépésedet?
KPT: Nyilvánvalóan a GP3-sorozat egy komoly ugródeszka, ahol az ember a Forma-1 körforgásába kerül. Ezen a szinten elengedhetetlen egy profi szintű menedzsment, és Stefano Favaro már bizonyított Talmácsi Gábor mellett.
Mi a legfontosabb személyes tulajdonságod, amivel kiemelkedhetsz a fiatal, feltörekvő generációból?
KPT: Önkritikát megfogalmazni mindig a legnehezebb. Úgy vélem, rengeteg áldozatot hoztam azért, hogy idáig eljussak, és ez ezután sem lesz másképp. Kitartás, profizmus és komoly célok kitűzése, illetve ezek megvalósítása a legfontosabb számomra.