Heikki Kovalainen és Jarno Trulli reméli, hogy az állítható hátsó szárnyak (DRS) sokkal több lehetőséget teremtenek majd az előzésre 2011-ben.
„Melbourne-ben nem könnyű előzni, és egyelőre nyitott kérdés, hogy előnyünkre tudjuk-e fordítani az mozgatható hátsó szárnyat” – fejtegette Kovalainen a csapat futamelőzetesében. „Bárhogy is lesz, nagyon várom már, hogy újra versenyezhessek. komoly előrelépést értünk el a kocsi fejlesztése terén, idén nagyon jó autónk lesz” – véli a finn.
Csapattársa, Trulli szintén optimista, de elmondta: még ő sem érzi teljesen biztosnak az új hátsó szárny használatát. „Amikor először használtam a mozgatható szárnyat, furcsa érzésem volt, mert nagyjából 15 százalékkal csökkent a légellenállásom, így a kocsi sokkal gyorsabb lett. Minél többet használod az új szárnyat, annál inkább megszokod a használatát és a kocsi viselkedésére gyakorolt hatását.”
A versenyzők edzésen bármikor használhatják a DRS-t, a futamokon viszont csak körönként egyszer, az előre kijelölt előzési zónákban. Trulli szerint komoly stratégiai előnyt jelent majd a szerkezet. „Csak a versenyen látjuk meg, milyen hatással lesz magára a versenyzésre, de remélem, előnyünkre szolgál” – jegyezte meg az olasz veterán.