Boullier beismerte, hogy az ő agyán is átfutott a sokakat foglalkoztató gondolat: mi lett volna, ha Kubica is rajthoz állhatott volna Melbourne-ben?
„El kell utasítanom ezeket a gondolatokat, ugyanis nincs sok értelmük. Magam is elgondolkoztam rajta, mi lett volna, ha – de nem akarok mélyebben belemenni, mert csak felbosszantanám magam” – árulta el Boullier a Motorsport Totalnak. Kubica tavaly másodiknak futott be Ausztráliában a Renault-val.
„Mindez csak feltételezés, azzal kell gazdálkodnunk, amink van. Büszke vagyok, boldog és megkönnyebbült. Vitalij (Petrov) dobogós eredménye ugyanis azt mutatja, hogy érdemes volt agresszív fejlesztésekbe kezdeni az új autóval. Petrov nagyon erős versenyt futott, a Forma-1 első orosz dobogós pilótája lett” – tette hozzá a csapatfőnök.
„Kemény telünk volt, a teszteken mutatott formánk ellenére sem tudhattuk, pontosan hányadán állunk a kocsival. Tavaly elég korán átálltunk az idei kocsi fejlesztésére. Tudatosan kerestünk új utakat, de ilyenkor jó adag rizikó is benne van a pakliban. Innen nézve hatalmas megkönnyebbülés, hogy ilyen jó eredményre voltunk képesek. Keményen dolgoztunk, de a munkánk kifizetődött” – mondta Eric Boullier.
Nick Heidfeld versenye már korántsem alakult ilyen jól a másik Renault-val. A német remekül rajtolt a 18. helyről, az első kanyar után hat pozíciót fogott, de egy ütközés következtében elveszítette az R31 jobb oldali hűtőborítását, így csak tizenkettedik lett, körhátrányban.