„Tudtommal az a terv, hogy a bokszutca előtti egyenesben használhatjuk majd a DRS-t. De Sepangban a főtribün mögötti egyenes hosszabb, mint a célegyenes, így ott több lehetőség adódik az előzésre.”
„Jelenleg az FIA döntésére várunk az ügyben, hogy a célegyenesben, a hátsó egyenesben, vagy mindkettőben használhatjuk az előzéssegítő rendszert. A helyes döntés érdekesebbé teheti a versenyt a pilóták és a nézők szempontjából egyaránt” – írja Massa.
„Nem vagyok biztos abban, hogy az állítható szárny mindkét egyenesben történő használata a legjobb lehetőség. Ez ugyanis túlságosan megkönnyítené az előzést. Egészséges egyensúlyt kell találni az előzési esélyek megteremtése, illetve a túl sok előzés között.”
„Sepangban két hosszú egyenes követi egymást. Ha valaki gyorsabb, mint az előtte haladó, nem is kell forszíroznia az előzést az első egyenesben, csak olyan közel kell maradni a vetélytárshoz, amennyire csak lehet, és egy könnyű manőverrel máris lehet előzni a másodikban” – véli a Ferrari brazil pilótája.
Massa 2007-ben a pole pozícióból kezdhette a Maláj Nagydíjat, de a versenyt csak ötödikként zárta. Eddig ez a legjobb eredménye Sepangban.