„Meg kell mondjam, boldog vagyok. A csapat nagyszerű stratégiát alkalmazott. A végén nem tudtam feltartóztatni Michaelt, mert frissebbek voltak a gumijai, nekem pedig a tervezettnél hamarabb kellett kiállnom [ezért a végére viseltesebbek voltak a gumik]. De azt sem akartam, hogy egy bajnoki pontot kockáztassak” – örvendett a DTM bajnoki címvédője.
„Remek verseny alakult ki az állítható hátsó szárnynak köszönhetően, ez alapján bízhatunk abban, hogy jövő hétvégén, Kínában még erősebbek leszünk a futamon. Ma olyan autók ellen csatáztunk, amelyek papíron valamivel gyorsabbak a mienknél, ezért azt gondolom, remekül versenyeztem” – mondta di Resta.
Adrian Sutil a verseny elején összeakaszkodott Rubens Barrichello Williamsével, ezért már a 3. körben kénytelen volt orrszárnyat cseréltetni. A verseny vége felé a 12. helyen haladt, de Vitalij Petrov balesetét követően még egy helyet lépett előre.
„Az első néhány kör nem sikerült valami fényesen, el is vesztettem az első szárnyamat, amikor Barrichello hátsó kerekével ütköztem. Sokkal előrébb is végezhettem volna, de örülök annak, hogy meg tudtam óvni a gumikat a leintésig. A csapat remekül dolgozott a kerékcseréknél, amiért köszönetet szeretnék mondani” – értékelt Sutil.
Vijay Mallya csapatvezető optimistán nyilatkozott a jövőre nézve. „Paul kivételesen jó munkát végzett, ismét pontot szerzett. Adrian is az első tízben végezhetett volna, de a korai orrcseréje miatt meg kellett változtatnunk a kétkiállásos stratégiáját. Remélem, sikerül fenntartanunk ezt a lendületet a következő Kínai Nagydíjon is.”