Érdemes azonban kiemelni, hogy mind a McLaren, mind a Ferrari új alkatrészeket próbált ki, aerodinamikai tesztelést végzett, azaz a köridőkből most tényleg nem érdemes messzemenő következtetéseket levonni.
A mclarenes Buttonnak ezen felül KERS-problémái is voltak, míg a Heidfeld alig öt kört ment, mielőtt egy kerékvetőre hajtva összetörte a Renault orrát. A Team Lotus tesztelője, Luiz Razia hasonló sérüléseket okozott Jarno Trulli autóján.
A williamses Pastor Maldonado egy megpördülés után állt le végleg a pályán, míg Vitantonio Liuzzi alatt látható külső ok nélkül adta meg magát a Hispania.
Kínai Nagydíj, 1. szabadedzés, Sanghaj, 2011.04.15.
- Név
- Csapat
- Idő
- Kör
- 1
- Sebastian Vettel
- Red Bull-Renault
- 1:38.739
- 23
- 2
- Mark Webber
- Red Bull-Renault
- 1:39.354
- 27
- 3
- Lewis Hamilton
- McLaren-Mercedes
- 1:40.845
- 21
- 4
- Jenson Button
- McLaren-Mercedes
- 1:40.940
- 22
- 5
- Nick Heidfeld
- Lotus Renault GP
- 1:40.987
- 5
- 6
- Felipe Massa
- Ferrari
- 1:41.046
- 25
- 7
- Sergio Perez
- Sauber
- 1:41.189
- 20
- 8
- Pastor Maldonado
- Williams-Cosworth
- 1:41.222
- 20
- 9
- Vitalij Petrov
- Lotus Renault GP
- 1:41.231
- 16
- 10
- Sebastien Buemi
- Toro Rosso-Ferrari
- 1:41.328
- 21
- 11
- Nico Rosberg
- Mercedes GP Petronas
- 1:41.361
- 23
- 12
- Fernando Alonso
- Ferrari
- 1:41.434
- 15
- 13
- Nico Hülkenberg
- Force India-Mercedes
- 1:41.494
- 20
- 14
- Heikki Kovalainen
- Team Lotus
- 1:41.579
- 13
- 15
- Paul di Resta
- Force India-Mercedes
- 1:41.610
- 18
- 16
- Daniel Ricciardo
- Toro Rosso-Ferrari
- 1:41.752
- 20
- 17
- Rubens Barrichello
- Williams-Cosworth
- 1:41.939
- 25
- 18
- Michael Schumacher
- Mercedes GP Petronas
- 1:42.301
- 23
- 19
- Kamui Kobajasi
- Sauber
- 1:43.792
- 20
- 20
- Jerome D’Ambrosio
- Marussia Virgin Racing
- 1:44.089
- 20
- 21
- Vitantonio Liuzzi
- Hispania Racing
- 1:44.359
- 18
- 22
- Timo Glock
- Marussia Virgin Racing
- 1:44.438
- 11
- 23
- Luiz Razia
- Team Lotus
- 1:44.542
- 9
- 24
- Narain Karthikeyan
- Hispania Racing
- 1:45.019
- 23