„Ez egy remek verseny volt! Jól sikerült a rajtom, az első etapban sikerült egy kis előnyt kiautóznunk. Ez nagyon fontos volt, mert így tudtunk reagálni a többiek taktikájára. Mint mindenki tudja, pénteken volt egy elég nagy balesetem, összetörtem az autót. Minden szerelő – Mark (Webber) szerelői is – sokat segítettek, túlórázniuk kellett, amit nagyon sajnálok, de remélem, a mai eredménnyel megszolgáltam a munkájukat!”
„Az ember nagyjából tudja, hogy meddig tartanak a gumik, látja az etapok végét. Kevesebb cseréből is behozhattam volna a célba az autót, de ez elég kockázatos lett volna, ha mondjuk bejön a safety car. Végig irányítottam a futamon, azzal is elégedett vagyok, ahogy együttműködtem, kommunikáltam a csapattal. Nem hiszem, hogy sokkal jobban sikerülhetett volna a verseny.”
„Örülök, hogy biztos előnnyel vezetek a vb-n, de nagyon figyelnünk kell, mert könnyen változhatnak a dolgok. Ez egy nagyon eső idénykezdés volt számunkra, de lépésről lépésre kell haladnunk. hossz még a szezon!”
Mark Webber (Red Bull-Renault, 2.)
„Elég eseménydús verseny volt. Nem volt könnyű a piszkosabbik oldalról rajtolni, vesztettem emiatt néhány helyezést, de a kínai verseny alapján tudtuk, hogy azért lehet előzni. Nico megelőzött, ezért korábban mentem ki az első cserére, hátha vissza tudok szerezni egy-két pozíciót. Bejött ez a húzás, működött a taktika. Sok előzés volt, azt hiszem, ez a pálya jellegének köszönhető, a ritmuson és a vonalvezetésen múlik minden. Fernando fantasztikusan vezetett, nagyszerűt csatáztunk, nagyon élveztem! Az állítható hátsó szárny sokat segített az előzésnél, és a gumik is jól működtek. Gratulálok Sebnek (Vettel), én ma ennyire voltam képes.”
Fernando Alonso (Ferrari, 3.)
„Remek hétvégénk volt. A kocsim sokkal jobb volt most, mint az első három futamon, végre élveztem a versenyzést. Sokat csatáztam, előztem a dobogós helyezésekért, voltam második is, aztán harmadik. Egy kis időt veszítettünk Markkal a verseny elején Rosberg mögött, de Sebastiannal amúgy sem kelhettünk volna versenyre. Volt egy kis gondom a gumikopással, de a hátsó szárny segítségével sikerült megelőznöm az egyik Red Bullt, aztán a futam vége felé fordítva történt ugyanez. Elégedett vagyok, végre a Red Bull ellen csatáztunk.”