Bár a Monacói Nagydíj sosem az előzéseiről volt híres, a mclarenes Lewis Hamilton szerint idén a kanyargós utcákon zajló verseny is izgalmakat hozhat, bár nem a DRS lesz ebben a főszereplő.

„Idén igazán várom Monacót, mert szerintem másféle futamot látunk majd, mint a korábbi években. Azt hiszem, a DRS, a KERS és a gumik kombinációja felélénkíti a versenyt, szeretnék előzéseket látni, kemény küzdelmeket.”

„Monacóban a DRS-zóna azt hiszem csak 300 méter, elég rövid, nem elég, hogy igazán a másik autó elé kerüljünk. Az aerodinamika már csak a Ste Devote (az első kanyar) féktávján kezd el igazán működni, szóval nem hiszem, hogy sok DRS-es előzés lesz. Viszont úgy gondolom, hogy a fő izgalmat és előzési lehetőségeket a gumik hozzák majd.”

A Pirelli Monacóba a már jól ismert lágy keverék mellé idén első ízben a szuperlágyat viszi, de a mclarenes nem tart tőle, hogy a korábbiaknál is rosszabb kopással szembesülnek majd.

„Nem hiszem, hogy a szuperlágyak olyan kritikusan romlanak majd Monacóban, mint Törökországban, de a hirtelen elfogyás így is nagyszerű előzési lehetőségeket ad majd. Azt sem hiszem, hogy a szemcsésedés olyan rossz lesz, mint amitől egyesek tartanak, mert az ilyesmi főképp a gyors kanyarok kijáratánál jellemző, Monaco pedig egy elég lassú pálya, nem lesznek olyan lerakódások, mint mondjuk az isztambuli 8-as kanyarban.”