Az Infiniti a 2011-es szezon előtt kötött technológiai és szponzori együttműködést a Red Bull Racinggel. Ennek kiterjesztéseként Sebastian Vettel aktív szerepet vállal a márka arculatának és termékeinek népszerűsítésében a futamhétvégéken, valamint az Infiniti üzleti- és termékprogramjaihoz kapcsolódó rendezvényeken.

A Red Bull Racing kiemelt partnereként az Infiniti logója megjelenik Sebastian Vettel és Mark Webber RB7-esének orrán és oldalán, és mindkét versenyző vállalta, hogy Infiniti modellekkel jár a versenyekre, hivatalos rendezvényekre, valamint a magánéletben is.

Az Infiniti a Nissan luxusmárkája, a Nissan viszont a Renault-csoport egyik pillére. Innen ered az autógyártó együttműködése a Red Bull Racinggel, amely Renault-motorokat használ az F1-ben. Korábban Jackie Stewart évtizedeken át volt a Ford globális nagykövete.

Sebastian így beszélt új feladatáról: „A kapcsolatfelvétel első percétől kezdve nagyon kedvelem az Infiniti autóit. Egy autó kétféleképpen képes lenyűgözni az embert: a kinézetével és a kezelhetőségével. Miután lehetőségem nyílt arra, hogy kipróbáljam a modellválaszték nagy részét, nagy rajongója lettem a márkának. Az Infinitik kényelmesek, ugyanakkor szükség esetén sportosak is tudnak lenni. Biztos vagyok benne, hogy a csapat és jómagam is sokat profitálunk az Infiniti tapasztalataiból.”

Vettel és Simon Sproule, az Infiniti marketing-igazgatója

Vettel és Simon Sproule, az Infiniti marketing-igazgatója

Vettel és Simon Sproule, az Infiniti marketing-igazgatója