Jenson Button (McLaren-Mercedes, 1.)
„Ez aztán a győzelem, pokoli nagyot mentünk! Nem is tudom, mit mondjak. Rendkívül érzelemdús négy óra – vagy mennyi – telt el a rajt óta. Ami a Lewisszal (Hamilton) szembeni balesetet illeti, nem láttam, hogy előzni akar, már elnézést kértem tőle emiatt. Azután óriásit csatáztam, egyfolytában nyomtam, ami a csövön kifér, és a legvégén sikerült megelőznöm Sebet is. Ez egy újabb remek győzelem, talán az eddigi legjobb.”
Martin Whitmarsh (csapatvezető, McLaren-Mercedes)
„Micsoda verseny volt! Tudtuk, hogy nyomást kell gyakorolnunk Sebastianra, és Sebastian hibázott. Amit ma Jensontól láttunk, a legnagyobb bajnokokra vall, álmodni szoktunk az ilyen győzelmekről.”
„Hatszor jöttünk fel Jensonnal az utolsó, 21. helyről. Fantasztikusan jól vezetett, mi tudjuk, hogy megérdemelte, reméljük, mindenki más is így gondolja! Egyfolytában, megállás nélkül támadott, fantasztikus versenyt futott. Ami az Alonsóval történt incidenst illeti, azt hiszem, Jenson volt a belső íven és Fernando rázárta az ajtót. Talán kissé ?partizán módra? gondolkodom ebben az ügyben, de remélem, a versenybírák is ezen a véleményen lesznek. Majd kiderül!”
Sebastian Vettel (Red Bull-Renault, 2.)
„Természetesen csalódott vagyok. A rajttól a célig nagyon küzdelmes, nehéz verseny volt, amit az utolsó kört leszámítva végig vezettem. Lehetséges, hogy az utolsó safety car után túlságosan konzervatív voltam. Nem a legjobb érzés végig vezetni, aztán az utolsó körben elveszíteni a győzelmet. Az biztos, hogy a legjobbat nyújtottuk, fontos volt célba érni egy ilyen turbulens versenyen. De nehéz megbarátkoznom a gondolattal, hogy az utolsó körben elkövettem egy hibát. Túl későn léptem a fékre. Nemcsak a verseny volt szokatlanul hosszú, hanem (az új rajtot megelőző) szünet is. Ez volt a szezon legkeményebb versenye.”
Mark Webber (Red Bull-Renault, 3.)
„Attól tartok, Lewis azt gondolta, hogy a harmadik kanyarban kockás zászlóval leintik a futamot [amikor Hamilton kiforgatta a Red Bullt a rajt utáni első kanyarban]! Nagyon sok pozíciót vesztettem, de mindet sikerült visszaszereznem. Ezután úgy döntöttem, kiállok gumikért és még mielőtt felfüggesztették volna a versenyt [az eső miatt], felrakattam egy új szett vizesgumit. Kobajasi, a két Renault-pilóta és Di Resta, ezeket a srácokat már mind megelőztem, amikor megállították a versenyt és „ingyen pitstophoz” jutottak. De újból megelőztem őket, pedig amikor az első száraz nyomvonal megjelent a pályán, nagyon nehéz volt előzni.”
„Később, amikor kezdett felszáradni a pálya, úgy döntöttem, kiállok száraz abroncsokért. Tudtam, hogy a pálya bizonyos részei nagyon veszélyesek lehetnek, és ha a fűre hajtok, mindennek vége. Aztán utolértem Michaelt (Schumacher) és jót csatáztunk a száraz nyomvonalért az utolsó sikánnál. Egy idő után meg is tudtam előzni, de akkor megjelent J.B. (Button), aki nagyon, nagyon gyors volt. Ha korábban előztem volna meg Michaelt, akkor is levadászott volna. Végeredményben ez az az eredmény, amit megérdemeltünk. Seb fenomenálisan versenyzett, de ilyen körülmények között elég egy apró hiba, és mindennek vége.”