„Szenvedtünk, amikor a pálya még vizes volt, de ahogy felszáradt, egyre gyorsabbak lettünk. Tudtam, hogy nem szabad hibáznom, nem szabad a fűre hajtani. Tudtam azt is, hogy elég gyorsak vagyunk ahhoz, hogy a győzelemért csatázzunk és ez sikerült is.”
„Hamilton elég könnyen meg tudott előzni, száraz gumikon nagyon gyors volt a McLaren, de később adódott egy lehetőség, és vissza tudtam előzni. Ezután a Red Bullokat is tudtam támadni, és ez mostantól mindenütt így lesz. Most nagyon nehéz helyzetben vagyunk, minden versenyt úgy kell felfogni, mintha a bajnoki finálé lenne. Agresszívnak kell lennünk és maximálisan ki kell használnunk minden stratégiai lehetőséget.”
„Silverstone egy különleges helyszín, igazi kiváltság itt versenyezni. Idén 60 éve, hogy a Ferrari megnyerte az első F1-es nagydíját. Az embereink még mindig ugyanazzal a lelkesedéssel dolgoznak a versenyautókon, mint a kezdetekkor, szenvedélyből versenyzünk. Nagyon büszke vagyok, hogy ennek a csapatnak a tagja lehetek.”
Sebastian Vettel (Red Bull-Renault, 2.)
„Nehéz lenne megmondani, mennyit vesztettünk pontosan. Az biztos, hogy elveszítettük a vezetést [a győzelmet – a szerk.], mert az elején elég jelentős előnyünk volt. Fernando (Alonso) és Lewis (Hamilton) mögé jöttem vissza a tankolásról, és nem nagyon tudtam megelőzni őket, ezért hosszabb középső etapot futottam, így tudtam visszajönni Lewis elé.”
„Összességében jó, de nagyon nehéz verseny volt. Ragyogóan sikerült a rajtom, meg is lepődtem, hogy az intermediate gumikon olyan nagy előnyt tudtam kiautózni. De nem voltunk elég rámenősek, ezért elvesztettük a vezetést. A kerékcserénél az anyacsavar rákapott a menetre, de amikor leeresztettük a kocsit, valami nem stimmelt, ezért visszaestünk. Kisebb hibákat követtünk el imitt-amott, de nem lehet mindig, mindent jól csinálni.”
„Elfogadom, hogy a Ferrari – különösen Fernando – ma gyorsabb volt nálunk. A versenyeken már régóta nagyon erősek, ami azt mutatja, hogy még keményebben kell dolgoznunk.”
Mark Webber (Red Bull-Renault, 3.)
„Elég furcsa, zavaros verseny volt. A rajt után nagyon csúszott a pálya, félig száraz, félig nedves volt. Kicsit bosszantott, hogy tovább kellett kint maradnom, mint szerettem volna, de arra vártam, hogy visszajelzést kapjak arról, hogy Michael [Schumacher, aki elsőként váltott gumikra – a szerk.] hogy megy a száraz abroncsokon. Pontosan az előtt, hogy a depóba álltam volna, majdnem eldobtam a kocsit a Beckettsnél, két kerékkel a fűre hajtottam, Fernando ekkor ért utol.”
„Ez után érdekesen alakult a verseny, mert a kocsi erős volt az etapok elején, de nem volt valami jó a végük felé. A végére Seb és az én gumijaim is elkoptak. Megpróbáltam megelőzni, de nem igazán úgy lett [Webber itt a Red Bull vezetésétől érkező csapatutasításra céloz, amikor Christian Horner arra kérte pilótáit, hogy tartsák a pozíciójukat – a szerk.].”
„Mindent egybevetve a maximális teljesítményt hoztuk. A Ferrari jó munkát végzett, Fernando megérdemli a győzelmet.”