„Ne kérdezzék, miért, de valamiért nagyon bejön az ilyen időjárás. Ugyanitt nyertem az első F1-es nagydíjamat 2006-ban, hasonló körülmények között, most pedig megnyertem a 200. versenyemet a Hungaroringen. Nagyszerűen dolgozott a csapat, mindig jó ütemben hívtak ki kerékcserére. A vége felé felajánlották, hogy álljak ki intermediate (átmeneti) abroncsokért, de nem éltem a lehetőséggel és ez volt a jó döntés.”
„Hihetetlenül nehéz verseny volt, az elején az intermediate gumik rendben voltak, de nem nagyon tapadtak. A második és harmadik etapban már sokkal jobb volt a szuperlágy gumikon, fantasztikusan ment az autó. A 47. kör táján, Adrian Sutil lekörözése közben jó kis csatába keveredtem Lewisszal (Hamilton), de a második kanyar környékén nagyon csúszott az aszfalt, ott könnyű volt hibázni.”
„Ez volt életem egyik legemlékezetesebb versenye, de most már szeretnék végre nyerni szárazon is!”
Sebastian Vettel (Red Bull-Renault, 2.)
„Az autó rendben volt, de nem vagyok 100 százalékosan elégedett. Nagyon keményen nyomtam, de az elején az intermediate gumik nem tapadtak valami jól, és amikor ráhajtottam a felfestésre (a 2. kanyarban), megcsúsztam, Lewis akkor tudott megelőzni.”
„A szuperlágy gumikon jól ment a kocsi, gyors voltam, mégsem tudtam mindent kiautózni belőle. Jobb lett volna egy körrel korábban kiállni friss gumikért, de gyorsabbak voltunk, mint a múlt hétvégén [a Nürburgringen], ami mindenképpen pozitív. Egyértelmű, hogy a Ferrari és a McLaren nagyot lépett előre az elmúlt négy futamon, ami azt jelenti, hogy sok dolgunk lesz a nyári szünetben.”
Fernando Alonso (Ferrari, 3.)
„Nagyon nehéz körülmények között versenyeztünk, az elsőtől az utolsó körig erősen kellett koncentrálnom. A rajtom nem sikerült olyan jól, ahogy előre jeleztük, de sikerült megelőznünk a két Mercedest. Később, a verseny közepénél egyedül autóztam, akkor nagyon gyors volt az autó, de aztán utolértem Webbert és 20 vagy 30 körre beragadtam mögé. A végén elkövettem egy kis hibát, ha az nincs, talán meg tudtam volna szorongatni Vettelt a második helyért.”
„Még mindig én vagyok a legeredményesebb versenyző az elmúlt négy futamon, a Ferrari sikeres hónapot zárt júliusban. A túl magas hőmérséklet nem kedvez az autónknak, ezért remélem, augusztus végén [a Belga Nagydíjon], illetve szeptemberben még jobbak leszünk.”