A Mercedes GP csapatfőnöke szerint ez egy jó koncepció, mert a tavaszi teszt haszna mellett a téli felkészülés szempontjából is jól jöhet a kevésbé feszített tempó.
„Még folynak a viták, de a terv az, hogy az egyik téli tesztet a szezon egyik megfelelő időpontjára tesszük és egy kicsit széthúzzuk a télieket. Idén úgy láttuk, hogy a négy, szinte szünet nélküli téli tesztek között nem sok munkát lehet végezni, pedig akkor kellene helyrerázni az autót. Hihetetlenül feszített időszak volt, szerintem mindenki számára nehéz volt, hiszem ma már nincsnek külön tesztcsapatok, így a srácoknak nagyon sokat kell dolgozniuk, ahogy egyik tesztről rögtön megyünk a másikra” – magyarázta az angol.
„Szóval a terv az, hogy három téli teszt lesz egy-egy hét kihagyással és aztán még egy valamikor az idény korai szakaszában, talán a tengerentúli versenyek után vagy az egyik korai európai futamot követően. Szerintem ez egy jobb program.”
„Úgy gondolom, három, a munkára lehetőséget adó szünettel elválasztott teszt jó megoldás. A csapatok bizonyították, hogy ennyi teszteléssel már megbízhatóvá tudják tenni az autókat, így ez a jó irány.”
Brawn a jövőre a texasi Austinban visszatérő Amerikai Nagydíj júniusról novemberre való áthelyezésével is egyetért:
„Ésszerű dolog Austint az év végén rendezni, mert az eredeti időpontban ott 38-40 fok van. Ez nem csak a csapatok és az autók, de a nézők számára is megterhelő, ezért jó dolog az áthelyezés. Nekünk teljesen megfelel a dátum.”