„Ki kellett próbálnunk a lágy és a közepes keveréket is, két-két kör volt mindkettővel, nem sok. El kellett végeznünk a rutinmunkát a hasmagassággal, a fékerő-eloszlással, ilyesmik, mielőtt komolyabban nyomhattuk volna. A pálya viszonylag száraz volt már a vége felé, de még így is eléggé zöld és csúszós maradt” – magyarázta.
„Persze menni kell, gyűjteni a kilométereket, de másrészt viszont spórolni is kell a gumikkal szombatra és vasárnapra, nem lenne okos dolog elhasználni a készletet ma, aztán kínlódni a hétvége további részében.”
Webber kiemelte, hogy a szombat nagy kihívása az lesz, hogy a változó körülmények mellett megtalálják a spái hosszú egyeneseken kulcsfontosságú hetedik sebességfokozat ideális beállítását
„Nem könnyű, mert nagy a különbség az utolsó fokozatnál üres és teli tankkal, DRS-sel és DRS nélkül. Ezt mind számításba kell venni. Szerintem lesznek olyan fokozatok, amik nem lesznek tökéletesek vasárnap, mert nem gyűjtöttünk elég adatot. Persze senki nem ment többet, mint mások, szóval ez van, holnap meg kell próbálnunk a legtöbbet kihozni a napból.”