„Nagyon szoros verseny volt a mai futamon, ahogy általában is az idény mostani szakaszában. A Red Bull és a McLaren szokás szerint egyértelműen erősebb volt az időmérőn, de vasárnap sokkal közelebb voltunk. Mindent egybevetve érdekes futam volt, sok történéssel. A rajtnál egy kicsit küszködtem, nem bírtam az élmenők tempóját, mert a szuperlágyak már pár kör után alulkormányzottá tették az autót. Emellett a forgalom tovább rontotta a gumiteljesítményt, mert nem volt elég a leszorítóerő. Amikor a lágyra váltottam és tiszta lett előttem a pálya, sokkal jobb lett, már nyomhattam rendesen, de addigra nehéz volt elkapni a dobogóért küzdő csoportot. Ezért is mondtam a rádión, hogy 20 körig mindent beleadtam, de két körrel a vége előtt többet már nem tehetek” – magyarázta a spanyol.
„Javítanunk kellene a szombati teljesítményünkön, nem mondunk le róla, hogy legalább még egy futamgyőzelmet szerezzünk a maradék versenyeken. Persze a jövő évvel kapcsolatos munkát is folytatjuk, új alkatrészeket próbálunk ki, és talán a stratégiában is bevállalhatunk kockázatosabb dolgokat” – tette hozzá.
Massa szintén a forgalomra panaszkodott, ő még a bokszutcában is rosszul járt emiatt:
„Nem örülök, mert apróságok akadályozták meg, hogy jobb eredményt hozzak. Jól rajtoltam, előrébb léptem az első körben, de az első kiállásnál már Rosberg és Button mögé értem vissza. Elsősorban azért, mert a csapat nem engedhetett ki, mert jött be Michael (Schumacher) ők meg amúgy is előttem cseréltek. Az első etapon a szuperlágyakon nem tudtam tartani a lépést az élmenőkkel, de a lágyakon már gyors voltam. A második kiállásnál egy Toro Rosso és Force India mögé kerültem, akik a saját csatájukkal voltak elfoglalva, akkor is időt vesztettem, így Fernando elém tudott kerülni.”
Alonsóhoz hasonlóan a csapatfőnök, Stefano Domenicali is az időmérős teljesítményben látja a Ferrari gyenge pontját:
„Miután a múlt hétvégén Szuzukában gratuláltam Sebastian Vettelnel, most úgy helyes, hogy gratulálok a Red Bullnak is a konstruktőri bajnoki címhez! Övék a legjobb autó a mezőnyben, az eredmény pedig ennek logikus következménye” – kezdte az olasz.
„A mi eredményüket is a logika diktálta: miénk a harmadik autó a teljesítmény tekintetében és az 5-6. helyen végeztünk. A versenytempónk egyértelműen jobb az időmérősnél, ezért általában a dobogóért küzdhetünk, de ha nem az első két sorból rajtol valaki, akkor nehezebb ezt el is érni. Meg kell próbálnunk szépen befejezni az idényt, hisszük, hogy még győzhetünk egyszer. A riválisok teljesítménye alapján nehéz lesz, de mindenképp megpróbáljuk!”