A 2012-es szezontól nem lehet használni az idén nagy vitát kiváltott befújt diffúzorokat, a rendszer betiltása alaposan felforgathatja az erőviszonyokat. Már ha felforgatja, mert Ross Brawn, a Mercedes GP csapatfőnöke szerint maradtak hiányosságok a szabályozásban, ami arra sarkallhat néhány csapatot, hogy továbbra is trükközzön a kipufogókkal.
A technikai munkacsoportban a csapatok technikai igazgatói még tárgyalnak a szabályok egyértelműsítéséről. „Nem hiszem, hogy százszázalékos megoldást találtunk volna erre a kérdésre” – erősítette meg Brawn, hozzátéve, hogy valóban lesz egyeztetés a technikai munkacsoportban. „Mindenki próbálja becsukni a kiskapukat, de egyelőre nincs garancia arra, hogy valaki nem áll elő egy ötletes megoldással.”
„Az jelenti most a legnagyobb nehézséget, hogy közelítünk egy olyan ponthoz, ahol a csapatok inkább kihasználnák az előttük álló lehetőségeket, mint hogy belemenjenek egy szabályváltoztatásba. Olyan időszakon vagyunk túl, amelyben mindenki legjobb szándékai szerint dolgozott a szabályváltoztatásokon, ezeket fixáltuk is. De ha egy mérnök előáll egy jó ötlettel, azt meg kell fontolni.”
„A mi esetünkben egyelőre hagyományos megoldásról van szó, de talán valaki hoz egy drámai konstrukciót. Nem mondanám, hogy meg vagyok győződve arról, nem lesz ilyen innovatív kipufogó jövőre.” Brawn jókor szólalt meg, csapata ugyanis éppen a figyelem középpontjában áll: a Koreai Nagydíj szabadedzésein állítólag F-csatornás első szárnyakkal kísérletezett.