A 120 ezer férőhelyes Buddh pálya vezetői természetesen nagyon szeretnék elkerülni ezt, így az utolsó napokban akciókkal, árengedményekkel csábítják a nézőket a helyszínre.
„80 ezer jegyet adtunk el eddig, ami egész biztató, tekintve, hogy ez az első F1-es verseny az országban. Természetesen jobban örülnénk, ha a jegyek 90 százalékát sikerült volna értékesítenünk, hiszen kizárólag ebből származik a bevételünk. De van még pár nap, szorítunk, hogy sikerüljön” – mondta az AFP hírügynökségnek a szervező Jaypee Sports egyik szóvivője, aki kitért az akciókra is.
„A nézők mostantól választhatnak csak a futam napjára szóló, csökkentett árú belépőket is a kicsit drágább teljes hétvégések helyett. Jó néhány nagyvállalat is most intézi még a céges férőhelyek lefoglalását.”
Érdemes hozzátenni, hogy a már 100 százalékban elfogyott legolcsóbb, 2500 rúpiás (kb. 10 ezer Ft) belépőjegyek is messze-messze meghaladják az indiai átlag pénzügyi lehetőségeit.