Míg a Ferrari, a McLaren vagy a Williams a múltja és eredményei miatt gyakorlatilag elválaszthatatlan a Forma-1-től, a sportág egyet jelent velük és ők jelentik magát a sportágat, a Red Bull elsősorban egy fogyasztási cikkeket gyártó cég, amely csak reklámplatformként használja a száguldó cirkuszt. Vannak, akik úgy vélik, hogy az energiaital-gyártó bármikor kiszállhat, ha jobb terepet talál, de a Red Bull Racing főnöke szerint ilyenen kár rágódni.

„Nem hiszem, hogy kiszállnánk, szerintem a Red Bull elkötelezett az F1 iránt. Dietrich (Mateschitz, tulajdonos) nagyon lelkesedik a sportág iránt, a Saubernél szponzorként és résztulajdonosként a márka már 15 éve jelen van itt” – mondta Christian Horner.

„A célunk, hogy a jövőben is sikeresek legyünk, és ha megnézzük az eredményeket, hogy már most hol tart a Red Bull, hát azért szép teljesítmény. Ilyen rövid idő alatt is megelőztünk már pár illusztris nevet.”

Horner szerint az F1  eszményi terep a márka ismertségének növelésére, talán csak az olimpia veri ebben a tekintetben:

„A Forma-1 globális közönsége óriási platformot ad a Red Bull termékének marketingjéhez. Az eladásokat lehetetlen összevetni az F1-es jelenléttel, de ha megnézzük, hogy a Red Bull és a partnerei mennyiszer látszottak idén, de már az elmúlt három-négy évben is, az valami hihetetlen. Nem kérdés, hogy reklámérték szempontjából az F1-et talán csak az olimpia előzi meg, de azt csak négyévente rendezik.”  

A csapatfőnök arra számít, hogy a Red Bull láthatósága ezután is erős lesz, ugyanis a sikerek, az eredmények jönni fognak.

„A stabilitás nagyon fontos volt számunkra. Még fiatal csapat vagyunk, de idén azt hiszem minden korábbi évnél erősebbek voltunk. A működés szempontjából erősek voltunk. Stratégiailag is erősek voltunk. A fejlesztési tempónk is nagyon jó volt, az autónk nagyon gyors, a tervezőcsapat nagyon megbízható. Azt hiszem annak köszönhető ez, hogy jól alkalmaztuk a korábbi években tanultakat. Néha még akkor is tudtunk nyerni vasárnap, amikor nem a mi autónk volt a leggyorsabb – ez mutatja, hogy milyen erős a csapat és hogy milyen összhangban dolgozunk. Idén eljutottunk erre a szintre és erre akarunk tovább építeni a jövőben.”