A Mercedes GP az Abu-Dzabi Nagydíjat felvezető anyagában a bokszkiállásokat elemezte a szokásosnál részletesebben. A Pirelli gumik idei érkezésével jelentősen megugrott a bokszlátogatások száma, az Indiai Nagydíjjal bezárólag 1013-szor hajtottak át a pilóták a bokszutcán. Ebből 25 büntetés miatt történt (21 áthajtásos és 4 stop & go), vagyis „normális” kiállásból eddig 988 volt idén.
A legtöbbször a Magyar Nagydíjon jártak a bokszban a pilóták, 85-ször, a sorban második Törökországban 80, a harmadik Spanyolországban 77 kiállást jegyezhettek fel a statisztikusok. A legkevesebb kiállás (35) Olaszországban volt, a második helyre Monaco (41), a harmadikra Ausztrália (44) került. A bokszkiállások hosszát kétfajta módon mérik: központi számítógép rögzíti a bokszutca sebességkorlátozott bejárata és kijárata között eltelt időt, a négy kerék lecseréléséhez szükséges másodperceket saját módszereikkel mérik az istállók. Versenykörülmények között a három másodperc alatti csere kifejezetten verenyképesnek számít.
Kiderül a statisztikából, hogy az eddigi 17 versenyen a leggyorsabb egyéni bokszkiállást nyolc alkalommal a Red Bull, hétszer (az utóbbi négy versenyből háromszor) a Mercedes GP produkálta, a Ferrarinak és a McLarennek egyszer-egyszer sikerült a bravúr. Fontosabb ugyanakkor a csapatoknak a bokszkiállások átlagos hossza, melyekbe azokat a kiállásokat nem számítják bele, amikor a kerékcserén kívül egyéb munkálatokat is kell végezni az autókon.
A hétvégék leggyorsabb átlagos kiállásait kilencszer a Red Bull, ötször a Mercedes GP teljesítette. Kétszer a McLaren, egyszer a Force India volt a leggyorsabb. A Red Bull és a Mercedes GP között az összesítés szerint gyakorlatilag nincs különbség az átlagos kiállások hosszát illetően, a harmadik McLaren lemaradása három, a negyedik Force Indiáé négy, az ötödik Ferrarié öt, a hatodik Renault-é kilenc tized. A Williams lemaradása 1,1, a Lotusé, Sauberé és Toro Rossóé 1,3, a Virginé 1,6, míg a Hispaniáé 3,2 másodperc.