„Az első kanyar kijáratában még úgy tűnt, hogy minden rendben van” – mondta Vettel. „Aztán a második kanyarba már hiába próbáltam befordulni, elveszítettem az irányítást az autó felett és kicsúsztam. A bokszba visszafelé menet a felfüggesztés annyira megsérült, hogy nem tudtam folytatni.”
„Egyelőre nem tudom, mi történt. Hirtelen elment a guminyomás az egyes kanyarból kijövet, rejtély, hogy miért. Semmit nem csináltam máshogy, mint bármelyik másik körben. Ki kell vizsgálnunk, hogy mi történt, talán furcsa szögben érintettem a kerékvetőt. Legalább kihasználtam a lehetőséget, hogy tanuljak egy kicsit a bokszutcai munkáról.” Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója szerint a gumigyártó egyelőre nem tudja, mi okozhatta Vettel defektjét, de kivizsgálják az esetet.
„Nehéz megmondani, hogy milyen gyorsak lehettünk volna ma. Marknak nehéz versenye volt, pedig a tempója jó volt és az autója is jónak tűnt. Lewis és Fernando is erős volt, szerintem azért lett volna esélyünk velük szemben, de utólag nehéz okoskodni. Főleg, hogy az első kört sem tudtuk befejezni.”
Vettel csapattársa, Mark Webber a negyedik helyet szerezte meg Abu-Dzabiban, az ausztrál háromkiállásos boksztaktikával lepte meg az ötödikként célba ért Felipe Massát, aki az első kiállásoknál került elé. „A második kiállásnál ismét lágy gumikat tettünk fel, hogy kicsit más irányba vigyük a versenyt” – mondta Webber. „Végül is megérte. A két DRS-zóna trükkös volt ma, az első egyszerű volt, a második nem annyira, kicsit szerencsejátékszerű volt az egész.”
„Jó volt a versenytempónk, az első etap végén közel voltam Buttonhöz. Sajnos, a kiállást elrontottuk, rengeteg időt és pozíciót is veszítettünk. Itt dobtuk el a dobogót.”