Adrian Newey 2006-ban csatlakozott a Red Bullhoz, erőfeszítéseinek köszönhetően középcsapatból kétszeres világbajnok lett az alakulat. A szakembert rendszeresen szóba hozzák más csapatokkal, ám neki esze ágában sincs máshova igazolni.

„Hogy teljesen őszinte legyek, nem látok arra esélyt, hogy máshova megyek” – nyilatkozta Newey Jerezben. „A kezdetektől fogva része vagyok a csapatnak, úgy érzem, a központjában vagyok. Büszke vagyok arra, amit a Jaguar romjaira építkezve elértünk mára, ez önmagában nagy elégedettséget okoz. Kicsit úgy érzem magam, mint egy szülő, ha most egy másik csapathoz igazolnék, az olyan lenne, mintha faképnél hagynám a gyerekeimet.”

A Red Bull a jerezi teszt első napján kipróbálta az új RB8-ast, ám a rajttal kicsit elcsúszott, dél körül lépett pályára Mark Webber. „Csak egy buta kis probléma volt. A hátsó szárnyat ellenőriztük a vasárnapi fotózás és a tesztrajt között, az elemnek ma reggel kellett volna megérkeznie. Csakhogy jött a köd, a gép pedig nem tudott Jerezben leszállni, Sevillába irányították. Várnunk kellett, amíg onnan megérkeztek az alkatrészek.”

A McLaren kivételével eddig az összes új autónak kacsacsőre van, amit a rajongók nagy része csúnyának tart. Newey szerint ez nem tetszés kérdése. „Kár, hogy olyan megoldással kellett előállni, ami nem különösebben vonzó, de a teljesítmény az esztétikai szempontoknál előbbre való és ez alól a mostani eset sem kivétel.”

A Red Bull orrára a riválisoktól eltérően egy vágás is került, ám Newey szerint a nyílás nem aerodinamikai szerepet tölt be. „A rés egyszerűen a pilóták hűtését biztosítja. Ez a lyuk általában az orr legelejére kerül, mi most egy kicsit feljebb költöztettük.”