„A pálya mellől nézve úgy tűnt, mintha Mark Webber Red Bullja kicsit túlságosan alulkormányzott lenne” – mondta Anderson. „Valószínű, hogy a csapat valamilyen beállítással kísérletezett, a Red Bull és a McLaren kezelhetőségére ugyanis eddig nem lehetett panasz.”
Anderson kiemelte Paul di Resta teljesítményét, aki nagyon stabil köröket futott a Force Indiával. „Di Resta és Rosberg egyszerre teljesítettek hosszú etapot, a Force India gyorsabb volt az erős gumikopással küzdő Mercedesnél. A Lotusnak ki kellett hagynia az előző tesztet, de csütörtökön bebizonyította, hogy a jerezi teljesítmény nem volt véletlen. Az autó egyben van és a köridők is stabilak.”
Anderson kicsit aggódik a Ferrari miatt, amely még mindig nem mutatta meg, hogy mire képes a teljesen új koncepció szerint épített versenyautóval. „Még mindig a színes, aerodinamikai elemzéseket segítő festést használják. Ez számomra annak a jele, hogy a mérnökök egyelőre nincsenek tisztában az autó körüli légáramlásokkal, nem sokkal a szezon kezdete előtt ez azért eléggé riasztó.”
Ott volt a pálya mellett csütörtökön a szakkomentátorként dolgozó Martin Brundle is, aki egyetért Andersonnal abban, hogy a Ferrarinak még gondjai vannak. „Különösen kanyarból kijövet hiányzik a tapadás” – vélekedett Brundle. „Nem tűnik olyan rossznak a helyzet, mint tavaly a McLarennél, de nem lehet kétség afelől, hogy hasonló gondokkal küzdenek.”