Räikkönen nem bízza a véletlenre
A Lotus-csapat szerint annak köszönhető a csapat jó teljesítménye, hogy még 48 óra után sem érződik rajtuk a megfeszített munka jellegzetes esszenciája. Bíznak a dezodorukban, és Räikkönen a jellemző arckifejezésével erősíti meg a hallottakat.
Felipe Massa vagyok, meghoztam az ebédet!
Massa a Santander legújabb reklámjában Forma-1-es karrierjének kezdetét meséli el. Kevesen tudják róla, hogy ételkihordó volt az interlagosi pályán. A csapatoknak és a pilótáknak szállított ebédet, így közel kerülhetett a szenvedélyéhez, a Forma-1-hez. Mára pedig a legnagyobb múlttal rendelkező csapat pilótájává nőtte ki magát. „Ha van egy álmod, már csak egy el kell kezdened haladni felé. És jó ha tudod, a Santander mindig veled lesz.”
Vettel újra korpás
Az első Head & Shoulders reklám ötlettelensége után a samponcég összedobott egy ugyanannyira élvezhetetlen kisfilmet. Legalább Jenson Button reklámjánál egy fokkal jobb.
Popsistírölés Red Bull-módra
Vettel és Webber büszkén mutogatják a Pepe Jeans farmerba rejtett izmos feneküket, sőt, még bátorítanak is minket. Az üzenet az ellenfeleknek is szól, mindenkinek szívesen mutogatják az autó hátsó felét is.
Az RTL 2011-es szezon eleji beharangozója Vettellel
A Vettel szimbólumává vált mutatóujj-mutogatás megfertőzte egész Németországot. Sebastian 2010-ben világbajnok lett a Red Bull Racing csapatával. Nem csoda hát, hogy a hazája bizakodóan várta a 2011-es évet. Nem is csalódtak, a kedvenc behúzta a második világbajnoki címét is.
Itt a megoldás, miért olyan szűkszavú Räikkönen!
Egy igazán ötletes és vicces reklámot sikerült a DNA telefonszolgáltató embereinek. A reklám egy sajtótájékoztatón játszódik, ahol megkérdezik Kimitől, hogy jó érzés-e versenykategóriát váltani, amire a finn egy igennel felel. Majd tovább faggatják, hogy nem fejtené-e ki bővebben, a válasz egy határozott nem. A következő kérdésre, hogy tudja-e körülbelül, hogy mire számíthat a raliban, egy kurta igennel válaszol. Majd arra is felelnie kell, hogy le tudja-e írni, milyen érzés a hóban és homokban ralizni. A világbajnok azt feleli, hogy nem, majd megköszöni, és elmegy. Kint előveszi a telefonját, és egy jóízű cseverészésbe kezd, ami megdöbbentene minket, ha nem tudnánk, hogy a DNA alacsony áraival milyen öröm is a beszélgetés.
Vettel a cipőjén keresztül lélegzik
A Geox az új, vízálló cipőjét népszerűsíti a kétszeres világbajnokkal. A német egy bokszkiállás során a gumik mellett cipőcserét is kér.
Mercedes SLS AMG – mint pók a falon
SLS AMG tervezői nem mindennapi mutatvánnyal szeretnék megdöbbenteni azokat, akiket a gyönyörű autó önmagában nem nyűgöz le. Alapos mérnöki munka és számítások után kiépítettek egy utat egy alagút falán és tetején, aminek segítségével ha elég gyorsan megy a sportverda, akkor nem hat rá a gravitációs erő. A feladat nem egyszerű, kipróbálni csak egyszer lehet, ki más lenne tehát alkalmasabb a volán mögé, mint Michael Schumacher?
Alonso és a Fiat 500-függőség
Fernando Alonso pszichlógusa arról faggatja a spanyolt, hogy mit csinál a szabadidejében. Alonso mindenféle tevékenységet felsorol, ám mindegyikben van egy valami, ami közös. Az autó, ami nélkül már nem is lenne élvezhető az élet.