Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nem számolva az első köröket, tavaly 63 előzés volt Ausztráliában és Malajziában, idén viszont 70 helycserét számoltak össze a Turun Sanomat munkatársai. Jobb felvezetést nehéz elképzelni a Kínai Nagydíjra, amely tavaly nem kevesebb, mint 63 előzést hozott, beleszámolva Lewis Hamilton győztes manőverét is Sebastian Vettellel szemben.
„A kínai volt az egyik legszórakoztatóbb verseny első évünkben, nem lesz egyszerű megismételni” – nyilatkozta Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója. „Az idei filozófiánk alapján hosszabb lett az időszak, amíg a gumik csúcsteljesítményt nyújtanak, ez lehetővé teszi, hogy a pilóták keményebben harcoljanak egymással.”