„Egyértelműen le vagyunk maradva a teljesítmény terén, holnap igyekszünk majd javulni, megtalálni az autó egyensúlyát és főleg a tapadást. Sok munka vár ránk, ha szeretnénk jól kvalifikálni” – mondta a spanyol.
„Felipével közösen elvégeztük a munkát a pályán, most már a mérnökök dolga, hogy kielemezzék az adatokat és meghozzák a lehető legjobb döntéseket holnapra, mind a friss fejlesztések, mind a gumik tekintetében. Délelőtt esett, ez egy kicsit hátráltatta a programunkat, de azért sikerült így is végigvinnünk délutánra” – tette hozzá.
A technikai igazgató, Pat Fry szerint a fejlesztések javulást jelenthetnek, de a sanghaji pálya nem fekszik az autónak, így az eredmények terén nem fognak előrébb lépni, maradnak a top10 határvidékén.
„Hoztunk pár fejlesztést az F2012-eshez, amelyek a korábbi futamokhoz képest javíthatják a teljesítményt. Az első három órányi edzés alapján jók a benyomásaink, de egyértelműen sok munka vár még ránk ma délután és este, hogy elvégezzük a mélyelemzést. Másrészt viszont el kell fogadnunk, hogy úgy tűnik, a pálya karakterisztikája kevésbé fekszik az autónak, mint Malajzia. A fenti két tényező alapján nem várok semmi újdonságot a rajtpozíciónkat illetően, jelenleg józanul valahova a 7. és 12. hely közé várhatjuk magunkat, pont, ahogy Sepangban.”