„Az autó jónak tűnt kevés üzemanyaggal, az időkből látható, hogy Michael egészen kiválóan ment” – mondta Brawn. „Ezzel együtt sokat dolgoztunk tele tankkal, mert ezen a területen voltunk gyengék az eddigi versenyeken. A hosszú etapok is jónak tűntek, de ez csalóka lehet, mert soha nem tudhatjuk biztosra, hogy a többiek mennyi üzemanyaggal mentek.”
Brawn szerint a Mercedes eddig képtelen volt a megfelelő hőmérsékleten tartani a gumikat. „Arról van szó, hogy a gumikat nem tudjuk az optimális hőfokon üzemeltetni. Ezek a keverékek pedig nagyon érzékenyek, egy meghatározott üzemi tartományt kívánnak. A gumik körüli súlyterhelést kell megoldanunk.”
„Egy pont két verseny alatt borzasztó eredmény, ennél sokkal jobban kell szerepelnünk. Az autó és a csapat is sokkal jobb ennél, ideje elkezdenünk pontokat gyűjteni.”
Schumacher elégedett a Mercedes teljesítményével, de szokás szerint óvatos. „Alapvetően rendben volt ez a nap, a reggeli eső ellenére sem volt problémánk” – fogalmazott Schumacher. „Az autó sokkal jobban kezelhető, mint az elmúlt két évben. Egy jó egyensúlyú autó sokat jelent itt köridőben, esetünkben pontosan erről van szó. De az igaz, hogy még nem teljesen olyan a tempónk, mint szeretnénk.”
„Az elmúlt két évben csapatként sokkal erősebbek lettünk, az adatokból jobb elemzéseket tudunk készíteni. De most még csak péntek van, nem pedig vasárnap délután. Ami a szárnyügyet illeti, örülök a döntésnek, végre elcsendesítheti azokat, akik szeretik a spekulációkat. Ez egy jó találmány és illene mindenkinek elismernie. A Mercedes jó munkát végzett vele, és noha az értékét túlbecsülik, ez egy jó eszköz.”