Räikkönen ugyan úgy érzi, hogy egy kicsit előbb is végezhetett volna, de így is bízik a vasárnapi jó szereplésben:
„Szerintem az első három helyre is lett volna esélyünk, de egy kicsit küszködtünk ma a beállításokkal. Az időmérőre változtattunk az autón, ez végül jó döntésnek bizonyult, egyszerűen csak volt pár kis hibám a Q3-as körömben. Meglátjuk, mi lesz holnap. Az autó általában jobb vasárnap, mint szombaton, ha most is így lesz, akkor örülhetünk. A részletek döntik majd el a versenyt, az egyik ilyen természetesen a gumi lesz. Tegnap biztatók voltak a hosszú etapjaink, nem állunk rosszul. Remélem, jól sikerül a rajt és végig az élmezőnyben lehetünk! Az autó jó, ez a lényeg.”
Grosjeantól különösen jó volt a 4. hely, hiszen az utolsó szabadedzésen az üzemanyagrendszer hibája miatt nem is vezetett:
„Nagyszerű munkát végzett mindenki a délelőtti műszaki probléma után. Elégedettek lehetünk az eredménnyel. Persze mindig többet szeretnénk, de ma ez jutott. Egy kicsit talán gyorsabb lehettem volna, de nem sokkal. Hosszú lesz a holnapi futam – a versenytempónk nem rossz, de a gumikopással lesz dolgunk.”
A technikai főnök, James Allison a pilótákkal egyetértésben a jó versenytempóban bízik, bár a gumistratégiával még dolgozni fognak.
„A hosszú etapos tempónk jónak tűnt tegnap, így van okunk a bizakodásra. A mai cél az első hatba kerülés volt, végül az első ötbe is befértünk, így felül is múltuk az elvárást, igyekszünk holnap is így tenni. Az időmérőn mindhárom szett lágy gumit el kellett használnunk, de van még két-két garnitúra friss kemény gumink. Rugalmasak vagyunk a stratégiát illetően, még dolgozni fogunk a lehetséges variációkon. Egyelőre nincs nyilvánvaló megoldás, matekozunk majd. Mindkét autó használt lágyon rajtol, a többit majd meglátjuk.”