A Ferrari a 2012-es autója bemutatójakor F1-es műszaki körökben meglepetést okozott, ugyanis a 2001-es Minardi óta először alkalmazott vonórudas első felfüggesztést. Az F2012-es az első futamokon versenyképtelen volt, felmerült, hogy ejtik is a radikálisnak tűnő megoldást, mostanra azonban „összeállt” az autó és már a riválisok is figyelik, mit csinálnak Maranellóban.

A spanyol Marca szakértői forrásokra hivatkozva arról ír, hogy a McLaren a 2013-as autója tervezésénél fontolgatja a Ferrari első felfüggesztési megoldásának átvételét. A wokingi technikai igazgató, Paddy Lowe”nagy figyelmet szentel a Ferrari elejének az MP4-28-as első vázlatainál”, írja a lap, hozzátéve, hogy „úgy gondolja, ez jó megoldás lehet arra, hogy több levegő jusson a diffúzorra”.

A Ferrari az elmúlt években inkább csak követő volt, ami a fejlesztési versenyt illette, Maranellóban az idény közben igyekeztek lemásolni más csapatok innovációit, de úgy tűnik, hogy a 2012-es merészebb, bevállalósabb irány változást hozhat ebben a tekintetben.