A német Auto Bild Motorsport úgy tudja, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség elnöke, Jean Todt szeretné, ha a Michelin újra Forma-1-es gumiszállítói szerepet vállalna.
A francia gyártó 2001 és 2006 között a japán Bridgestone-nal küzdött a száguldó cirkuszban, de – részben a 2005-ös indianapolisi botrány miatt – távozott, majd 2010-ben az egyedül maradt japán cég is búcsút intett a sorozatnak.
2010 óta a Pirelli az F1 kizárólagos szállítója, az olasz cég három évre szerződött, azaz csak 2013-ig biztos a jelenléte, azonban a versenyzést egyértelműen sikeresen felpezsdítő gyártó motorsportfőnöke, Paul Hembery nemrég arról beszélt, hogy megfelelő gazdasági körülmények mellett szívesen maradnának tovább is.
Egyelőre nem világos, hogy a Michelin visszatérése mennyire vehető komolyan, azonban úgy hírlik, hogy a franciák csak azzal a feltétellel mennének bele, ha nem kizárólagos szállítói szerepet kapnának, hanem ahogy korábban is, egy rivális gyártó ellen küzdhetnének.
A pirellis Hembery korábban arról beszélt, hogy szerinte az F1-es gumiháború újraindítása nem lenne túl jó ötlet.
A Pirelli a 2012-es idény végén tárgyal majd a 2013-as szezonon túli folytatás lehetőségéről, elképzelhető, hogy a Michelin „visszahívását” az FIA csak a tárgyalási pozíciója javítására kívánja felhasználni.