A Force India a konstruktőri bajnokság 6. helyén zárta a 2011-es idényt, azonban hiába teljesített minden korábbinál jobban az idény első felében, a csapatok versenyében mégis rosszabbul áll. A tulajdonos-főnök Vijay Mallya összességében pozitívan értékel a félidőben, de még többet szeretne:

„Már többször is elmondtam, hogy ilyen jól még sosem kezdtünk idényt, ami a pontokat illeti. Szóval ebben a tekintetben elégedett és büszke vagyok arra, amit a szezon első tíz futamán elértünk. A pilótáink nagyszerűen dolgoznak, a csapat is jól működik, van ok a pozitív hangulatra. Ugyanakkor viszont nagyon jól tudom, hogy nagy küzdelem vár ránk, ha vissza akarjuk szerezni a konstruktőri hatodik helyünket.”

Hockenheimben szépen kvalifikált a két Force India-pilóta, de a futam alatt nem bírtak a gumikkal, mindketten hátrafelé haladtak a mezőnyben. Az indiai azt mondja, a Magyar Nagydíjra igyekeznek rájönni, mi történt, a hétvégére viszont nem jósol, csak egy célt tűz ki, a pontszerzést.

„Egyesek szerint a magyar pálya a kezünkre játszhat, de ettől függetlenül a fő az, hogy a közvetlen bajnoki riválisaink előtt végezzünk, hozzuk a pontokat. Ha megnézzük, a Sauber eddig három futamon nullázott, a Williams négyszer, mi szintén háromszor. Ezen a téren kell javítanunk: minden versenyen pontokat kell szereznünk!”

A pilóták szerint a pontszerzésre van is kilátás, Paul di Resta és Nico Hülkenberg is jó hangulatban várja a Magyar Nagydíjat.

„Tavaly nagyszerű versenyem volt Magyarországon, hetedik lettem a nyári szünet előtt, a lehető legjobb lezárása volt az idény első felének, főleg, hogy előtte volt pár futam, ami nem sikerült jól. A magyarországi eredmény segített helyrebillenteni a mérleget. A Hungaroring rövid pálya, de mind fizikailag, mind fejben nagyon megterhelő. A vonalvezetése olyan, mint egy utcai pályáé, a kanyarok pedig egymás után sorjáznak, jól el kell kapni a ritmust. A szűk jellege miatt sosincs sok előzés, de ez jó próbája lesz a DRS hatékonyságának” – mondta a skót versenyző.

„Nekem is szép emlékeim vannak, különösen 2010, amikor 6. lettem, ami az addigi legjobb Forma-1-es eredményem volt. 2009-ben GP2-es futamot is nyertem a Hungaroringen. Szóval alig várom, hogy megint ott legyünk, különösen, mert nagyon tetszik Budapest is, jó ott lenni” – magyarázta Hülkenberg.

„Azt hiszem, idén is eséllyel küzdhetünk a pontokért, mostanában erősnek tűntünk a gyors kanyarok nélküli pályákon, például Valenciában. Bár rövid pálya, mégis nehéz összerakni egy jó kört, mert tökéletesen kell összefűzni a kanyarokat, ami komoly kihívás.”