Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ismét három, négynapos tesztet terveznek a csapatok, akik megállapodtak arról, hogy jövőre nem lesz szezon közbeni gyakorlás. Jerezben indul a tesztszezon, majd február közepén Barcelona következik, az utolsó edzésre szintén a katalán városban kerül sor március elején.
Martin Whitmarsh, a McLaren csapatfőnöke szerint készültek B tervek arra az esetre is, ha a melbourne-i versenyt esetleg március 10-re teszik át. Ebben az esetben minden tesztet egy héttel korábban rendeznek meg, bár ez problémás lehet az első, jerezi helyszínen. Az Auto, Motor und Sport szerint a pálya február 5. előtt egyéb rendezvények miatt foglalt.