Timo Glock még 2004-ben ugrott be pár futamon a Jordannél, de igazi F1-es bemutatkozása 2008-ban jött el, amikor friss GP2-es bajnokként a Toyota megszerezte a BMW-től. A német a Toyota 2009 végi kiszállása után Heikki Kovalainenhez hasonlóan az egyik újonc kiscsapatohoz, a Virginhez (ma már Marussia) szerződött 2010-re.

Glock idén már harmadik évét tölti a továbbra is reménytelenül csapatnál, ahol tavaly szerződést is hosszabbított. Míg a hasonló cipőben járó Kovalainen nem titkolja, hogy 2013-ra nagyobb, sikeresebb csapathoz szeretne kerülni, a német azt állítja, hogy ő idén nincs a piacon, hiába adódhat lehetőség a McLarennél, Ferrarinál, Saubernél.

Amikor a Motorsport-total.com arról kérdezte, figyeli-e a pilótapiacot, határozottan válaszolt: „Én már tudom a jövőmet”, majd konkrét igennel erősítette meg, hogy jövőre is szerződéssel rendelkezik a Marussiánál.

Arra a kérdésre, hogy felvenné-e a telefont, ha valamelyik nagy csapat főnöke hívná, így felelt: „Akárki is hív, mindig felveszem, udvarias vagyok.”

Glockot 2009 végén a Renault is hívta egyébként, de ő visszautasította az akkor a szingapúri bundabotrány miatt megroppant alakulatot. Az enstone-i csapat ma Lotus néven a mezőny egyik legjobb autójával rendelkezik – vajon Glock nem bánja, hogy három éve a Virgint választotta?

„Nem. Ugyanolyan helyzetben ma is ugyanúgy döntenék. Nem is gondolkodom azon, hogyan alakultak volna a dolgok. Ha egyszer meghoztam egy döntést, akkor tudom, hogy miért úgy tettem, nincs értelme utólag siránkozni, tűnődni. Csak én tudom, hogy az adott időpontban mi volt a helyzet. Az akkori döntésem abszolút helyes volt.”