Megegyezés még nincs, de magas rangú források szerint az FIA az eddiginél jóval nagyobb mértékben finanszírozná működését a csapatok pénzéből. Ezeket a bevételeket a sorozat működtetésére, illetve egyéb, a közúti biztonság javítását szolgáló kezdeményezésekre fordítja a szövetség. Az egyik ötlet szerint a jelenlegi, 309 ezer eurós nevezési díjat a többszörösére növelnék, az élcsapatok több millió dolláros kiadással szembesülhetnek.
Az FIA jelenleg több fizetős különszolgáltatást biztosít a csapatoknak, ilyen például a Meteo France időjárás-előrejelző szolgáltatása. A szövetség a jövőben fix áron, csomagban szeretne értékesíteni mindent, 500 ezer eurós alapáron. A nevezési díj emellett kiegészülne egy plusz tétellel: az előző évi bajnokságban megszerzett minden egyes pont 7000 eurós felárat jelentene.
Ezek alapján a Red Bull idei nevezési díja 5,05 millió euró lett volna, tavaly ugyanis 650 pontot szerzett az alakulat. A 497 pontos McLaren 3,979, a 375 pontos Ferrari 3,125, míg a 125 pontos Mercedes 1,655 millió eurót fizetett volna. Hivatalosan egyetlen csapatfőnök sem kommentálta a tervezetet az Autosport szerint, de szeretnének tárgyalni róla. A lap szerint az érintettek nagyon kíváncsiak arra, hogy miért van szükség ekkora áremelésre és hogy az extra bevételt pontosan mire használja fel az FIA.