Könnyen felérhetett volna a dobogóra a Sauber Belgiumban, de a rajtbaleset megpecsételte a csapat sorsát, még a pontszerzés sem jött össze. „Talán az a pozitívuma a versenynek, hogy a Mercedesszel szemben nem lett sokkal nagyobb a hátrányunk, mögöttünk pedig a Force India felzárkózott a Williamsre” – magyarázta Monisha Kaltenborn vezérigazgató. „A versenytempót elnézve versenyképesek lehettünk volna, ha nem keveredünk bele a balesetbe, úgyhogy optimista vagyok a következő versenyekkel kapcsolatban.”

„Nem nagyon változtattunk az autón mostanában. Az utolsó nagy csomag Silverstone-ban debütált és hozza is az eredményeket. Ha ilyen jó a teljesítmény, miért kellene kapkodnunk? Jelenleg az időmérőkön gyengélkedünk kicsit vagy éppen balszerencsések vagyunk a versenyen, de miért ne változhatna a helyzet?”

Az Olasz Nagydíjra a spái formát mentenék át a csapat pilótái. „Monzában alacsony a leszorítóerő hatalmas tempó mellett, fontos lesz a mechanikai tapadás is” – nyilatkozta Kobajasi Kamui. „Sokat autózunk a rázóköveken, a jó mechanikai tapadásnak kell ellensúlyoznia az aerodinamikai hatásokat. Ez lesz a kulcs. Gyakorlatilag Olaszországban kezdődött a karrierem, ezért a pálya nagyon kedves nekem. Szeretnék jó eredményt elérni.”

Sergio Perez is kedveli a monzai pályát. „Ez egy újabb kedvencem” – mondta a mexikói. „Sok jó versenyem volt már itt, a Forma-3-ban például 14. helyről indultam és megnyertem mindkét futamot. Mindig élvezem az itteni hangulatot, a szurkolók csodásak. Nagyon bízom a csomagunkban, Spa alapján ismét erősek leszünk.”