A Japán Nagydíjnak otthont adó szuzukai pálya gyors és lassabb kanyarokat is tartalmaz, az abroncsoknak egyszerre kell többféle kihívásnak megfelelniük, ahogy az időjárás is lehet hűvös, te kellemes meleg is. A lehetőségek lefedésére a kemény (szürke) és a lágy (sárga) P Zerókat vetik be.
A koreai pályán inkább melegre lehet számítani, de a kanyargós nyomvonal és az aszfalt jellege miatt a kopás viszont elhanyagolható más helyszínekhez képest, így az olasz cég Monaco és Kanada után újra a leglágyabb párosítást adja majd a csapatoknak: a lágy és a szuperlágy (piros) lesz a választék.
Tavaly még csak szimulációk alapján készült a Pirelli a vadonatúj indiai helyszínre, de a Buddh pályán lebonyolított első Indiai Nagydíj adatai birtokában idén már sokkal megalapozottabban döntöttek a választékról, ami azonban így sem változott 2011-hez képest, újra a kemény és a lágy keverék kerülhet az autókra.
A keményebb (prime) keverékű abroncsokból hat-hat szett, míg a lágyabb (option) gumikból öt-öt garnitúra jár versenyzőnként mindegyik hétvégén. A Pirelli természetesen az esőgumikat sem hagyja otthon, Szuzukában és Jongamban is szükség lehet rájuk.