„A szingapúri kör nagyon hosszú, itt-ott huplis és a jó időért közel kell menni a falakhoz. Nem könnyű összerakni a tökéletes kört, ráadásul az óra járásával ellentétesen megyünk. Mivel a pálya lassú, emiatt a nyakunk nem kap olyan nagy terhelést, mint Interlagosban. Számomra a szingapúri az év legnehezebb versenye fizikailag és mentálisan is. 23 kanyar van, ez az év egyik leghosszabb versenye, közel a kétórás limithez.”
„Tavaly jó versenyt futottam itt, idén pedig láthattuk, hogy az autó erős az utcai pályákon” – mondta már Paul di Resta. „Abban bízom, hogy jó beállításokkal értékes pontokat szerezhetünk. Ezt a pályát mindenki élvezi, a szokatlan menetrend is érdekessé teszi. A mesterséges fények nem igazán zavarnak, alig érezni a különbséget. Szinte jobb körülményeket teremtenek, mintha nappal, felhős időben versenyeznék. Ehhez gyorsan hozzá lehet szokni.”
„A másik dolog, hogy követjük az európai időszámítást, így az éjszaka válik a mi nappalunká. Cserébe nem érezzük a jet lag hatását. Ehhez sem nehéz alkalmazkodni, csak jókor kell érkezni és jó hotelt kell választani, hogy ne kopogtassanak reggel 9-kor az ajtón, amikor még öt órán keresztül aludni kellene. Szingapúrban mindig reggel 6-kor fekszem és délután 2-kor kelek.”