A korábban már betiltott cápauszonyok 2013-tól visszatérhetnek a Forma-1-be, ugyanis többen sérelmezték, hogy a mély pilótafülke és a folyamatosan változó sisakfestések miatt a nézők és a televíziós kommentátorok nehezen tudják azonosítani  a versenyzőt. 
A Mercedes az FIA kérésére legutóbbi magny-cours-i teszten már kipróbálta az újítást, a csapat harmadik napon használt autóján kialakított cápauszonyra ráfestették a versenyző rajtszámát, nemzeti zászlóját valamint a nevének első három betűjét. Ross Brawn csapatfőnök elmondta, hogy a többiekkel együtt már régóta dolgoznak azon, hogyan könnyítsék meg a pilóták azonosítását.
„Mostanság hatalmas divatja lett annak, hogy a versenyzők folyamatosan változtatnak a sisakdizájnjukon, ami igencsak megnehezíti a nézők dolgát, ha ki akarják találni, hogy éppen ki ül az autóban. Sajnos az előírás, hogy az autón mekkora területen és milyen láthatósággal kell feltüntetni a rajtszámot, elég minimális. A Magny-Cours-ban szerzett tapasztalataink megfelelő megoldásnak tűnnek, azonban ezt még meg kell beszélnünk az FIA-val is, hátha ők valami jobb ötlettel állnak elő.” – adta hozzá Brawn
A német-brit csapat vezetője azonban nem tartja tökéletesnek az ötletet: „Sajnos azonban a cápauszony sem tűnik a legjobb alternatívának, abból adódóan, hogy ha ekkora területen hatalmas számokkal és zászlókkal díszítjük fel az autót, akkor könnyen elterelődhet a figyelem a csapat szponzorainak matricáiról.”