F1: Puhul a kínálat Koreában 1
Koreában, a jongami pályán mindenből kijut egy kicsi a gumiknak, lassabb és gyors kanyarok, egyenes, komoly féktávok és viszonylag sima, de a hétvége kezdetén nagyon „zöld” aszfalt. Az időjárás is kiszámíthatatlan, melegtől a hűvös, esős időig bármi előfordulhat.
A kör elején a hosszú egyenes nehezíti gumik melegítését, a 3. kanyar féktávján 5,2 g-s lassulást kell elviselniük, később, a pálya második szakaszán, a 10-es és 17-es kanyar között szinte megállás nélküli irányváltoztatások történnek, így az abroncsok folyamatos oldalirányú terhelésekkel szembesülnek. A kanyargós részeken, a kijáratokban nagy szükség lesz a tapadásra.
A Pirelli az általuk Szuzuka és Monaco keverékeként leírt pályára ugyanúgy a lágy (sárga) és szuperlágy (piros) keverékeit viszi, mint 2011-ben.
„Ugyanazt a gumikombinációt visszük Koreába, mint tavaly, ami akkor elég bátor húzásnak tűnt, mert a szuperlágyas pályák közül ott van a legnagyobb oldalirányú terhelés. Végül a szuperlágy 10 vagy annál is több kört bírt, a lágy pedig legalább 20-at vagy többet, a versenyzők többsége  képes volt két kiállása megcsinálni a versenyt” – magyarázza a  cég motorsportfőnöke, Paul Hembery.  
„Idén is két kiállás lehet, de erre az évre a szuperlágy kivételével mindegy gumink lágyabb lett, így elvileg mégy gyorsabb is lehetne a futam. Azonban az idei évre történt pár aerodinamikai változtatás, amelyek általánosságban visszafogták a köridőket. Tavaly kulcsszerepet játszott a stratégia, de volt biztonsági autó, a hétvége kezdetén pedig esett is, szóval a koreai pályán gyakorlatilag bármi előfordulhat, a legtöbb adattal rendelkező és a leggyorsabban alkalmazkodni tudó csapatok lesznek a legeredményesebbek.”
  
A Pirelli tesztpilótája, Jaime Alguersuari így jellemzi Koreát.
„Az egyik kedvenc pályám, főleg, hogy tavaly ott értem el az egyik legjobb eredményemet, miután az utolsó körben megelőztem Nico Rosberget és hetedik lettem. Igazán tetszik a pálya, fantasztikus a vonalvezetése, a naptár egyik legjobbja. Gyors és közepes tempójú kanyarok keveréke, a leszorítóerő pedig nem túl magas. Elég sima a pálya felülete és jó előzési pontok is vannak. A gumik szempontjából nem túl megterhelő, az időjárás általában hűvös és nyirkos. Tavaly két kiállás volt, a kopás nem lesz nagy, szóval szerintem idén is ugyanez várható. Három komoly féktáv van. A verseny nagyszerű szórakozás, a koreai pálya tökéletes F1-es show-t nyújthat.”