„Természetesen egy szponzor hozzásegíthetne egy 2013-as szerződéshez, de momentán nincs senki a láthatáron” – mondta Kobajasi. „Őszintén szólva, nekem nagyon furcsa, hogy támogató kell a maradáshoz vagy ahhoz, hogy máshova igazoljak. A pénz nagyon fontos faktor, de én akkor is jó csapatban szeretnék csúcspilóta lenni. A Forma-1-ben akarok szerepelni, erről álmodtam gyerekkorom óta.”
„A versenyzőknek az autóval és a vezetéssel kellene foglalkozniuk, de a szponzoráció miatt manapság bonyolultabb a helyzet. Az is számít, hogy mit és mennyit tudunk hozni. Megpróbálok az F1-ben maradni, az utolsó néhány versenyen pedig szeretném megmutatni, hogy mire vagyok képes.”
Kobajasi szerint Japánban elzárták a pénzcsapokat akkor, amikor a Toyota és a Honda is kiszállt az F1-ből. „Nagyszerű lenne, ha egy japán gyártó visszatérne, de enélkül nehéz a helyzet. Az autógyártók a legnagyobb cégek közé tartoznak, amikor a Toyota az F1-ben szerepelt, a Panasonic támogatta is őket. Aztán együtt távoztak.”
„Nagyon örülnék, ha a Honda valóban visszatérne 2014-ben vagy valamikor. Meglátjuk, hogy én itt leszek-e még vagy nem. Mit éreznék, ha nem jutna nekem hely 2013-ban? Hát, végül is, ez a végzet. Ha megtörténik, nyugodtan mondhatjuk, hogy ilyen a Forma-1.”