A Ferrari Michael Schumacher előtti utolsó bajnoka, a címet 1979-ben megszerző Jody Scheckter F1-es karrierje után biogazdálkodásba fogott, mára Nagy-Britannia egyik legjelentősebb ilyen termelője.
A dél-afrikai születésű expilóta azonban most bajba került, ugyanis az általa gyártott sörök lekerülnek a brit üzletek polcairól, miután panaszok érkeztek a palackok címkéi miatt. Az iparági támogatottságú ún. „watchdog”, azaz monitorozó szervezet, a Portman Group szerint a Laverstoke sör címkéjén szerelő mosolygós gazda – amelyet Scheckter fia, Freddy rajzolt apjáról még négyéves korában -, a kiskorúakat sörivásra csábíthatja. A probléma része, hogy a Laverstoke gazdaság nem alkoholos italai, gyümölcslevei is ugyanezzel a címkével kerülnek forgalomba, ez pedig szabályellenes.
A forgalmazó boltoknak három hónapon belül el kell tüntetniük Scheckter sörét, ha ezt nem teszik meg, az akár az alkoholforgalmazási engedélyükbe is kerülhet. 
Scheckter természetesen nem ért egyet: „Harcba szállok, mert ez a döntés egyszerűen nevetséges. El sem tudok képzelni olyan tinit vagy tízévest, akinek bejönnének a címkék. Nem a gyerekeknek áruljuk. Fel nem foghatom, hogy ép ésszel hogy lehet olyat kitalálni, hogy a címke alkoholfogyasztásra ösztönözné a kiskorúakat. Sokat bukhatok ezen.”