Nyáron röppent fel, hogy a Coca-Cola újra érdeklődik a Forma-1-es szponzoráció lehetősége iránt, az üdítőgyártó óriást akkor a McLarennel hozták hírbe az esetleg távozó Vodafone utódjaként.
A találgatásoknak az Vodafone szponzorációs költségcsökkentéseinek szándéka mellett az adott alapot, hogy a pletykák szerint a Coca-Cola sport- és szórakoztatóipari marketingigazgatója, Emmanuel Seuge állítólag az F1-es lehetőségeket, az energiaitalok a sportágban való jelenlétét tanulmányozta.
Egyesek azt jósolták, hogy a cég „hazai pályán”, a jövő hétvégi új Amerikai Nagydíjon jelenthet be valamilyen F1-es üzletet. Az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone azt mondja, kár ilyesmit várni, amellett, hogy az austini szervezők nem szereztek névadó szponzort a versenyhez – így a Coca-Colát sem -, az üdítőital-gyártó másra sem készül.
„A Coca-Cola elnöke jó barátom, de marketingfőnökük mindig is úgy gondolta, hogy a Forma-1 nem lenne jó a cég számára” – mondta az angol az F1-es gazdasági szakírónak, Christian Syltnek.
Ecclestone úgy gondolja, hogy ha valaha is az F1-es beszállás mellett döntene az óriás, akkor a Red Bull, és az ő sikereik után beszállt Monster (Mercedes), Lucozade (McLaren) és az EQ8 (Caterham) nyomdokain haladva valamelyik energiaital-márkájával jönne:
„Ha mégis jönnek, akkor valamelyik energiaitalukkal tennék, és nem magával a Coke-kal. A Coke talán csak akkor jelenne meg közvetlenül, ha a Pepsi beszállna.”
A Coca-Colát korábban is hírbe hozták már a Forma-1-gyel, 2005-ben állítólag a teljes sportág névadó szponzori támogatásáról tárgyaltak Ecclestone-nal, de a kisember azt mondja, ő nem szeretne ilyen üzletet, mert az ártana az összes többi támogatói szerepvállalásnak:
„Ezt nem vállalnám, mert megingatná az egészet. Biztosan ellehetetlenítené a futamok névadói szponzorálását – bár szerintem valaki más nyélbe ütné, ha én nem lennék itt.”