„A Coca-Cola elnöke jó barátom, de marketingfőnökük mindig is úgy gondolta, hogy a Forma-1 nem lenne jó a cég számára” – mondta Ecclestone. „Ha mégis jönnek, akkor valamelyik energiaitalukkal tennék, és nem magával a Coke-kal. A Coke talán csak akkor jelenne meg közvetlenül, ha a Pepsi beszállna.”
Ecclestone nyilatkozatát megerősítette a Coca-Cola is. „Én és a cég is nagyra értékeljük Bernie Ecclestone-t, az F1-et és mindent, amit közösen értek el” – fogalmazott Scott McCune, a The Coca-Cola Company globális együttműködésekért és kísérleti marketingtevékenységekért felelős igazgatója. „Fenomenális platformot építettek, amelynek népszerűségéhez nem férhet kétség. Vizsgáljuk a lehetőségeket és hogy van-e olyan márka, amivel beléphetnénk erre a piacra.”
„Nyugodtan mondhatjuk, hogy a Coca-Cola márka, ami az emberek összehozásáról, a boldogságról és a fiatalságra fókuszálásról szól, nem passzol az F1-hez. Ez a sorozat a technológiáról, az innovációról és a legmodernebb megoldásokról szól. De vannak más márkáink, és lehet köztük olyan, amelyik jól megfér az F1 mellett.”