Az elmúlt pár hónapban többször is felmerült, hogy a Coca-Cola Company a Forma-1-es beszállást fontolgatja, azonban legalább annyi minden szólt ellene, mint mellette. A múlt héten az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone még arról beszélt, hogy szerinte nem jön az üdítőgyártó óriás, azonban pár napja a cég marketingvezetője már pedzegette részvételt.
Úgy tűnik, az elmúlt hetekben már csak a porhintés ment, ugyanis a Lotus F1 ma bejelentette, hogy partnerségre lépett a Coca-Colával, 2013-tól a Burn energiaital-márkát reklámozzák majd a fekete-arany autón.
„Büszkék vagyunk, hogy a Coca-Cola Company a Lotus-csapatot tartotta a legjobb közvetítőnek arra, hogy a Burn márkát képviselje. Izgatottan várjuk a Burnnel való együttműködést, igyekszünk új, innovatív szponzori modellt életre hívni, amely kiterjed a különböző élményszerzésekre, tartalom előállításra, a közösségi médiára is” – mondta a csapatfőnök, Eric Boullier.  
A Burn részéről is hangsúlyozták, hogy igyekeznek szakítani a hagyományos F1-es szponzorációval: „A Lotus a Forma-1 első számú feltörekvő csapata, bizonyították már a kreatív hozzáállásukat. Ezt a kreativitást szeretnénk mi is erősíteni azzal, hogy a zenét, művészetet is bevonjuk, szakítunk a hagyományos F1-es szponzorációs konvenciókkal.”
A Forma-1 a Red Bull sikerei óta egyre népszerűbb az energiaital-gyártók körében, az azóta már a Mercedes gyári csapatként működő Brawnhoz 2009-ben csatlakozott a Monster, a McLarennél a GlaxoSmithKline hirdeti a Lucozade márkáját, a Caterham pedig az EQ8-et reklámozza.