Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Michael Schumacher az idény lezárultával végleg visszavonul a Forma-1-től, azonban nem titok, hogy valamilyen formában kapcsolatban marad majd a Mercedesszel. A hétszeres bajnok egy, a német Sternn magazinnak adott interjújában azt mondta, lehet, hogy tesztpilóta lesz, de a félreértések elkerülése végett utólag a Bildben tisztázott: nem az F1-csapatnál dolgozik majd. Tony Kart gokartokat vezet majd.
„Szeretem a gokartokat, mindig is odavoltam értük” – mondta, hozzátéve, hogy nem sokat gondol majd az F1-re, ellenben viszonylag új hobbijában, az ejtőernyőzésben igyekszik majd elmerülni. „Még kezdő vagyok benne, de jó lesz nem mindig a Forma-1-gyel foglalkozni.”
A januárban már 44. születésnapját ünneplő veterán azért még nem zárta ki teljesen az életéből a Forma-1-et, a személyes honlapján a világbajnokságról eredményéről írt:
„Most, hogy leülepedtek a dolgok, hadd gratuláljak újra Sebastiannak a harmadik világbajnoki címe megszerzéséhez! Nem kérdés, hogy idegőrlő futama volt, de mesterien zárta le az évet. Nagyon rég ismerem ezt a srácot, és igazán bírom, tényleg örülök a sikerének. Szerintem a megfelelő ember nyerte az egyéni bajnokságot.”
Schumi diplomatikus volt: a konstruktőri címet egykori munkaadójának, a Ferrarinak kívánta:
„Másrészt persze nyilván sajnáltam a Ferrarit, amelyhez még mindig nagyon erős szálak kötnek. Ezért is szerettem volna, ha a konstruktőri bajnok vörös színű.”