F1: A csőd szélén a Force India? 1
F1: A csőd szélén a Force India? 7

Bár a csapatnál ezt korábban mindig cáfolták, az olasz Italiaracing az alapító-tulajdonos Vijay Mallyához közelálló forrásoktól úgy tudja, hogy az indiai üzletember cégeinek súlyos problémái a Force Indiához is begyűrűztek.
Mallya cégbirodalma az elmúlt két évben egyre nagyobb bajba került, és bár tavaly résztulajdonosként beszállt egy másik indiai mágnás, Subrata Roy is, a Sahara cégcsoport is küszködik, márpedig az F1-csapat szponzorai szinte mind ebből a körből kerülnek ki. 
Az Italiaracing szerint valós lehetőség a Force India csődje, összeomlása, ezért a háttérben már maga Bernie Ecclestone igyekszik megoldást találni, hogy mentse a csapatot. 
A lap hozzáteszi, hogy az akció keretében régi-új arcok is felbukkanhatnak a Force Indiánál. Az egyik név Colin Kolles, aki még a Jordan végnapjaiban kezdte a munkát a silverstone-i alakulatnál, majd a Midland-Spyker átmenet után a Force India első két évében is maradt. Kolles 2010-2011-ben a HRT-t tartotta a felszínen sikerrel.
A román-német szakember mellett az Ecclestone-hoz igen közel álló egykori Benetton- és Renault-főnök, Flavio Briatore is a képbe kerülhet. Az olaszt 2009 őszén tiltották el a Forma-1-től a 2008-as szingapúri megrendezett baleset miatt, de elvileg idén már F1-es szerepet is vállalhatna.
A Force India egyelőre nem jelezte, hogy bajban lenne, a csapat már rég kitűzte a 2013-as autó bemutatóját, igaz, Paul di Resta leendő csapattársának leszerződtetése gyanúsan hosszú ideje húzódik már.
A de facto csapatfőnök, Bob Fernley igyekezett gyorsan cáfolni a híreszteléseket:
„Az égvilágon semmi alapja nincs ezeknek. A két tulajdonos, Vijay és Sahara is hihetetlenül erős, nincs is szükség további partnerekre. Jelenleg is folyik a bővítési programunk, amelyről Vijay még tavaly év végén beszélt. Mindennel haladunk. Az elmúlt négy évben a csapat finanszírozása mindig a tulajdonosok cégeitől függetlenül folyt. Semmi alapja a híreknek, szóval idegesítő ez” ? nyilatkozta az Autosportnak.
A szaklap a pilótakérdésről is érdeklődött, erről Fernley azt mondta, hogy a február -1-jei autóbemutatón biztosan nem jelentik be az új pilótát, de a dologra valószínűleg még az első teszt előtt sor kerül. A vezető hozzátette, hogy „nagyon valószínűtlen”, hogy a jerezi tesztet a lehetséges jelöltek felmérésére használnák.