Amint a Ferrari maranellói bemutatója befejeződött, Silverstone-ban elindult a Force India jóval szerényebb rendezvénye. A csapat nem a központban, hanem az út túloldalán lévő versenypálya egyik garázsában mutatta meg új autóját, a VJM06-ost.
A leleplezést a helyettes csapatfőnök, Bob Fernley és az egyetlen igazolt versenyző, Paul di Resta végezte. Fernley azt mondta, a második pilóta és a bemutató ügyét nem szeretnék keverni. Bejelentést „Barcelona előttre” ígért Fernley. A befutónak tippelt Jules Bianchi egyébként a helyszínen sem volt, Maraenllóban vett részt a Ferrari bemutatóján. 
Bár az autó formailag eléggé hasonlít a tavalyi modellre a technikai igazgató, Andy Green hangsúlyozta, hogy az első és a hátsó felfüggesztésen, és az aerodinamikán is sokat dolgoztak, és ami látványosabb, a VJM06-oson is ott van az orron a szépségpanel. 
„Az alapoktól vadonatúj autó ez, minden új. Fontolgattuk, hogy nagyobb elemeket is átemelünk a tavalyi modellből, esetleg a teljes kasztnit, de úgy döntöttünk, nem teszünk így. A legfeltűnőbb változás persze az orrelem, amely eltakarja a lépcsőt. A teljesítmény szempontjából teljesen semleges, de kisimítja az áramlást.” 
A festés módosult egy kicsit, és új szponzort is fogtak a silverstone-iak, az elmúlt években a Renault/Lotus partnereként ismert óragyártó, a TW Steel a Force India hivatalos időmérő partnere lett. 
„Alig várom, hogy érezhessem, milyen az autó. Ma egy rövid kis teszt lesz, hogy gyors képet kapjunk” – mondta di Resta, mielőtt pár körre kivitte volna a silverstone-i aszfaltcsíkra a járgányt. „Konkrét célokat egyelőre nagyon nehéz lenne kitűzni. Az egyenletes teljesítmény és a tavalyi lendület továbbvitele a fő. Arra koncentrálunk, hogy a Q3-ba jó autónk legyen. Most erősebben kéne kezdeni a szezont, mint az elmúlt pár évben.” 
F1: Kétszemélyes bemutató a Force Indiánál 1
F1: Kétszemélyes bemutató a Force Indiánál 17

Annak ellenére, hogy még hiányzik a másik versenyző, a jövő heti jerezi teszten nem egyedül di Resta vezeti majd az új autót, a Force India szimulátoros fejlesztője, James Rossiter is megismerkedik majd a VJM06-ossal, hasonlóan ahhoz, ahogy a Ferrari Pedro de la Rosát veti majd be. Rossiter korábban a Honda és a Super Aguri tesztelője volt.