F1: A Caterhamen is maradt a kacsacsőr 1
F1: A Caterhamen is maradt a kacsacsőr 23

A Jerezben délelőtt 9-kor induló tesztelés előtt utolsóként a Caterham is leleplezte idei autóját, a CT03-ast. A brit kiscsapat tavaly elsőként mutatta meg az autóját, elénk vetítve a kacsacsőrös idényt, és bár idénre már lehetőség volt eltakarni a nem túl esztétikus megoldást, a Lotushoz hasonlóan a Caterhamnél sem éltek ezzel.
A korábbiaknál világosabb, már-már fűzöld járgány talán a mezőny legcsúnyácskább modellje lett, persze ha jól teljesít, akkor megszépül majd. Három pont nélküli idény után 2013-ban már az első pontok megszerzése a cél. 
A tavaly ősszel kinevezett új csapatfőnök, Cyril Abiteboul így beszélt az új autó, az idény kapcsán:
„Ez az első autónk, amióta csatlakoztam a csapathoz, szóval nagy nap ez számomra. Nagyon örülök, mert sikerült úgy beosztanunk az erőforrásainkat, hogy előállhassunk egy autóval, amellyel megszilárdíthatjuk az F1-es pozíciónkat, emellett pedig a lehető leghamarabb megkezdhessük a munkát a 2014-es modellen.” 
„Külsőre a legszembetűnőbb változás a festés. Bár megtartottuk a 2010 óta alkalmazott zöld-sárga kombinációt, frissítettük a színeket, hogy jobban mutassanak a pályán, és hogy – véleményünk szerint – a miénk legyen az egyik legcsinosabb fényezés.
„A tavalyi, Leafieldbe történt átköltözésünk volt a kirakós utolsó darabja, most már elhelyezkedtünk a végleges otthonunkban. Bízom benne, hogy ez végső soron a köridőkben is megjelenik, közelebb kerülünk a középmezőnyhöz. A CT03-as az első Leafieldben készült autónk, és bár realisták vagyunk, tudjuk, hogy nem lesz a mezőny leggyorsabbja, szerintünk az egyik legszebb. Azon pedig dolgozunk, hogy egy nap mindkettő igaz legyen rá.” 
Az autót idén két fizetős pilóta, a Marussiától elcsábított Charles Pic és az eddigi tesztelő, a holland Giedo van der Garde vezeti majd, Heikki Kovalainnenek és Vitalij Petrovnak is búcsút intettek.