A spanyolországi Jerezben ma 9-kor induló tesztelés előtt még két kiscsapat tartja meg új autója leleplezését: negyed 9-kor a Marussia kezdett. 
A célegyenesbe kitolt MR02-es megint piros-fekete, hangsúlyos Marussia-logóval és feltűnően kevés más szponzori matricával díszelgett. Az orosz kiscsapatnak ez az első autója, amely már a kezdeti, számítógépes áramlástani szimulációs fejlesztést elvetve, hagyományos módon készült, és amelynek tervezésében vezető szerepet vitt az egykori Renault-főnök, az F1-be eltiltása után idén visszatérő Pat Symonds.
„Bízunk benne, hogy idén tisztességesen szerepelhetünk. Tavaly még KERS nélkül is sikerült párszor megvernünk a Caterhamet, most pedig már valódi hosszú távú fejlesztési tervünk van. Az autónk most először készült 100 százalékosan a szélcsatornában, immár KERS-ünk is lesz, így reális célkitűzés, hogy a Caterham elé kerüljünk” – mondta Smyonds. 
„Azt hiszem, ez az első igazi gyermekünk. Az ezeréves motorsportos tapasztalatomból megtanultam már, hogy nem érdemes nagy elvárásokat támasztani, de az autó technikailag mindenképp hatalmas előrelépés, hogy teljesítményben is az lesz-e, majd meglátjuk” – nyilatkozta a csapatfőnök, John Booth.
„Végre itt van a technikai főnökünk, ami szintén egy pozitív fejlemény. Pat három éve nem járt versenypályán, de olyan mintha el sem ment volna” – utalt Symonds visszatérésére.
A csapat két hete pénzügyi okokból elküldte Timo Glockot, így egyelőre egy igazolt versenyzőjük van az újonc angol Max Chilton személyében. Mellé egy másik újonc, a brazil Luiz Razia esélyes, olyannyira, hogy ő maga már a múlt héten bejelentette a szerződtetését, amit azonban a csapat azóta sem erősített meg.  
A leleplezésen versenyző nem is vett részt, két szerelő húzta le a takarót az autóról.
F1: A Marussia is kitolta az autót 1
F1: A Marussia is kitolta az autót 11