A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner a hétvégén a Sky Sports F1 Show-jának nyilatkozott. Az angol azt mondta, hogy 2010, 2011 és 2012 után idén a korábbiaknál nyugodtabb hozzáállással várják az évet: 
„Sok szempontból megszűnt már a nyomás, hiszen sorozatban háromszor vittük el mindkét bajnoki címet. Ezt már senki nem veheti el tőlünk, ez már ott van a történelemkönyvekben” – kezdte Horner.
F1: A Red Bull egy kicsit már hátradőlhet 1
F1: A Red Bull egy kicsit már hátradőlhet 5


„De belülről most is megvan a nyomás, hiszen szeretnénk is folytatni a sikersorozatot. Címvédőnként mindenki ránk vadászik majd, mi leszünk a célpont, de ehhez már hozzászoktunk az elmúlt pár évben. A nyomás az F1-hez tartozik, de az elért eredményeink birtokában 2013-nak már nyugodtabban vágunk neki. A csapat folyamatosan fejlődött, jó alapokon állunk ahhoz, hogy bírjuk a nyomást.” 
„A motivációnk az egekben, még mindig viszonylag fiatal a csapat, a győzelmet pedig mindenki szereti. A csapatnál mindenki élvezi a sikert, és mindenki elszánt, hogy újabbakat érjünk el.”
Míg 2011-ben, az első címvédés idején csak a mikor volt a kérdés, tavaly a Red Bull nagyon megizzadt az utolsó pillanatig tartó küzdelemben. Horner elismerte, hogy a feszített hajrá negatív hatással volt az idei felkészülésre.
„Nagyon nehéz volt a tervező és gyártó gárda dolga. Soha nem kezdtük még ilyen későn (a felkészülést). Ha Adrian Newey azzal állít be az irodába, hogy szerinte egy kicsit késésben vagyunk… pedig ő amúgy sem arról híres hogy elkapkodná a dolgokat! Mindenki óriási munkát végzett a télen, különösen karácsony környékén, hogy elkészüljön az autó az első tesztre. Majd meglátjuk, hogy ez mire lesz elég.”
A Red Bull a két héttel ezelőtti első teszten azért pályára küldte az RB9-est, és bár nem villogtak különösebben, a paddockban egyértelműen az egyik legversenyképesebb csomagnak ítélték a Milton Keynes-i járgányt. A csapatfőnök sietett leszögezni, hogy az autót folyamatosan csiszolgatják majd, a héten Barcelonában már egy egész más modell köröz majd, és így lesz ez egész évbenm. 
„Az autó mindig csak prototípus, szóval a Melbourne-ben indított darab egészen más lesz, mint a jerezi. De ugyanez igaz a többi élcsapatnál is. Folyamatosan zajlik majd a fejlesztés, ez lesz az idény egyik kulcseleme. Ezzel együtt a szabályok változatlansága miatt a munka hozama egyre kisebb, kevesebbet lehet nyerni, mint három-négy éve, az ördög a részletekben rejtőzik.”