Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A távol-keleten fekvő tengerentúli versenyekre az elmúlt években egyre nagyobb nyomás helyeződik azért, hogy az időmérőket, futamokat késői időpontban rendezzék, amely jobban megfelel a törzsközönségnek számító európai tévénézőknek.
A legjobb megoldás ebből a szempontból a szingapúri éjszakai, villanyfényes futam, hiszen kizárt, hogy az történjen, mint ma az időmérőn vagy 2009-ben a Maláj Nagydíjon, azaz eső-sötétedés miatt le kelljen fújni az eseményt, ezért Bernie Ecclestone ugyanilyen versenyek rendezésére akarja rászorítani Malajziát, Kínát, Japánt és Ausztráliát is.
Nemrég Ecclestone-on kívül más F1-esek is arról beszéltek, hogy Melbourne-ben éjszakai futamot kellene tartani, de az Ausztrál Nagydíj főszervezője kizártnak tartja a dolgot.
„Hogyan valósíthatnánk meg? Ez egy közpark a város közepén, hogy a hatalmas költségekről már ne is beszéljünk. Nemcsak a pályát kellene kivilágítani, hanem az egész parkot. Ez teljesen elképzelhetetlen” ? nyilatkozta Andrew Westacott a svájci Speed Weeknek.